رکساچ: باید مجسمه ای بزرگ از مسی بسازند

 

کارلس رکساچ مربي و بازيکن سابق بارسا که در حال حاضر يکي از اعضاي کادر مديريت ورزشي اين باشگاه است، به تمجيد از ليونل مسي پرداخت.


 

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در سال 2015 اوجگیری دوباره ای داشته و در عین ناباوری توانست فاصله زیاد خود در جدول گلزنان با رونالدو را کاهش داده و با او برابری کند. مسی روز گذشته در دیدار مقابل رایووایکانو هت تریک کرد و تعداد گل های خود را به 30 رساند. 

کارلس رکساچ در همین رابطه به SPORT3 گفت:" فکر می کنم باید مجسمه ای بزرگتر از کوبالا (اسطوره مجار بارسلونا) برای مسی بسازند و در نوکمپ بگذارند. او شایسته چنین اقدامی است." 

رکساچ در مورد شایعات جدایی دنی آلوس از بارسا گفت:" در مورد این بازیکن پس از ال کلاسیکو تصمیم می گیریم. باید با ایجنت آلوس صحبت کنیم و پس از بررسی شرایط دو طرف و منافع باشگاه، تصمیم درستی خواهیم  گرفت." 

رکساچ در این مصاحبه هرگونه جدایی پدرو رودریگس از بارسلونا را نیز تکذیب کرد و او را بازیکنی بسیار مهم برای باشگاه دانست. رکساچ در مورد پیوستن دانیلو به رئال نیز گفت:" شنیده ام که او به رئال رفته اما هنوز مطمئن نیستم. منتظر تایید این خبر از سوی خود بازیکن هستیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 18 اسفند 1393 | 10:3 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.